Adományozóink, támogatóink panaszaikat írásban: postán vagy emailen jelenthetik be.
A Facebook levelezési rendszeres gyakran napokig elérhetetlen, amit többször jeleztünk a szolgáltatónak. Sajnos ennek technikai megoldására nincs lehetőségünk.
A beérkezett panaszokat az Alapítvány megvizsgálja és 8 munkanapon belül megválaszolja.
A panaszbejelentéshez szükséges adatok:
– Panasz rövid leírása
– Bejelentő neve
– Visszajelzéshez posta vagy email cím
A panaszkezelés folyamata:
A beérkezett panasz 1 munkanapon belül a témáért felelős önkéntes munkatársunkhoz kerül megvizsgálja a panasz tényszerűségét, okát és javaslatot tesz 3 munkanapon belül a panasz kezelésére, szükség esetén a panaszban megjelölt körülmény megváltoztatására.
A válaszadásért felelős önkéntes munkatárs 3 munkanapon belül érdemben válaszol a panaszosnak.
A válasszal egy időben tájékoztatja a témáért felelőst a panasz megválaszolásáról, az indokolt intézkedés meghozataláról
A panaszos jogai:
Amennyiben a panaszos nem elégedett a kapott válasszal/megoldással, az alapítvány kuratóriumának elnökéhez fordulhat, központi email címünkön keresztül. (info@hangyakozosseg.hu )
Információ nyújtás rendje, módja
On-line:
A Hangya Közösség a szervezetéről, eredményeiről és programjairól, önálló weboldalán és facebook oldalán keresztül nyújt információt:
www.facebook.hu/HangyaKozosseg
www.hangyakozosseg.hu
Kizárólag csak levélcím:
Hangya Közösség Alapítvány
1161 Budapest, Érsekújvári u. 22.
E-mail cím:
info@hangyakozosseg.hu
Telefonos elérhetőség:
Tevékenységünket önkéntesként, társadalmi munkában – családunk, főállású munkánk mellett -szabadidőnkben elsősorban esténként, éjjel és hétvégén végezzük. Alapítványi telefonnal nem rendelkezünk.
A Kapcsolatok alatti menüpontban található e-mail címen folyamatosan elérhetőek vagyunk.
A beérkező leveleket naponta olvassuk. A beérkező mennyiség miatt 5 munkanapon belül válaszolunk.
Az alapítvány hivatalos dokumentumaiba személyesen betekinteni, előzetes egyeztetést követően, az alapítvány telephelyén lehet.
Panaszkezelési beszámoló:
2019-ben sem érkezett az Etikai kódexben foglalt vállalásokat hiányoló vagy arra hivatkozó bejelentés, sem panasz. Nem indult hivatalos eljárás az szervezetünk ellen. Munkánkról csak pozitív visszajelzéseket kaptunk.