Panaszkezelés

Adományozóink, támogatóink panaszaikat írásban: postán vagy emailen jelenthetik be.

A Facebook levelezési rendszeres gyakran napokig elérhetetlen, amit többször jeleztünk a szolgáltatónak. Sajnos ennek technikai megoldására nincs lehetőségünk.

A beérkezett panaszokat az Alapítvány megvizsgálja és 8 munkanapon belül megválaszolja.

A panaszbejelentéshez szükséges adatok:
– Panasz rövid leírása
– Bejelentő neve
– Visszajelzéshez posta vagy email cím

A panaszkezelés folyamata:

A beérkezett panasz 1 munkanapon belül a témáért felelős önkéntes munkatársunkhoz kerül megvizsgálja a panasz tényszerűségét, okát és javaslatot tesz 3 munkanapon belül a panasz kezelésére, szükség esetén a panaszban megjelölt körülmény megváltoztatására.

A válaszadásért felelős önkéntes munkatárs 3 munkanapon belül érdemben válaszol a panaszosnak.

A válasszal egy időben tájékoztatja  a témáért felelőst a panasz megválaszolásáról, az indokolt intézkedés meghozataláról

A panaszos jogai:

Amennyiben a panaszos nem elégedett a kapott válasszal/megoldással, az alapítvány kuratóriumának elnökéhez fordulhat, központi email címünkön keresztül. (info@hangyakozosseg.hu )

Információ nyújtás rendje, módja

On-line:
A Hangya Közösség a szervezetéről, eredményeiről és programjairól, önálló weboldalán és facebook oldalán keresztül nyújt információt:
www.facebook.hu/HangyaKozosseg
www.hangyakozosseg.hu

Kizárólag csak levélcím:

Hangya Közösség Alapítvány
1161 Budapest, Érsekújvári u. 22.

E-mail cím:
info@hangyakozosseg.hu

Telefonos elérhetőség:
Tevékenységünket önkéntesként, társadalmi munkában – családunk, főállású munkánk mellett -szabadidőnkben elsősorban esténként, éjjel és hétvégén végezzük. Alapítványi telefonnal nem rendelkezünk.
A Kapcsolatok alatti menüpontban található e-mail címen folyamatosan elérhetőek vagyunk.
A beérkező leveleket naponta olvassuk. A beérkező mennyiség miatt 5 munkanapon belül válaszolunk.

Az alapítvány hivatalos dokumentumaiba személyesen betekinteni, előzetes egyeztetést követően, az alapítvány telephelyén lehet.

Panaszkezelési beszámoló:
2019-ben sem érkezett az Etikai kódexben foglalt vállalásokat hiányoló vagy arra hivatkozó bejelentés, sem panasz. Nem indult hivatalos eljárás az szervezetünk ellen. Munkánkról csak pozitív visszajelzéseket kaptunk.

Panaszkezelési 2017

Panaszkezelesi 2018

Panaszkezelési 2019

Panaszkezelési 2020

Panaszkezeles 2021

Panaszkezeles 2022