Adhat vonal – 13600/ 82

 

Adományozz 500 Ft-ot gyorsan és kényelmesen és segíts a rászoruló menhelyeknek!

Hívd a 13600 –as számot, majd add meg a 82-es kódot vagy küldd el a 82-es kódot SMS-ben a 13600-as telefonszámra.
Hívásod 500 Ft támogatást jelent a vidéki menhelyek gazdátlan kutyáinak.

Az Adhat Vonal a Telekom vezetékes és mobilhálózatából, valamint a Telenor, Invitel és a Vodafone hálózatából hívható.
Az Adhat Vonalon keresztül befolyt adományokat a Hangya Közösség vidéki menhelyek segítő programjában használja fel. Elsősorban a kevésbé támogatott, kiemelten hátrányos helyzetű területeken tevékenykedő állatotthonoknak segítünk. Élelmezésben, tárgyi adományok gyűjtésében, infrastrukturális és egészségügyi fejlesztések megteremtésében és az ehhez kapcsolatos tárgyi feltételek, szakmai és fuvarozási költségek területén.

Az Adhat Vonal tárcsázásakor a következőkre kell odafigyelni:
• A számot nem egyben kell tárcsázni: először a 13600-at, majd a kicsengés után kell a 82-est megadni.
• Az Adhat Vonalat nem lehet használni, ha olyan előfizetésed van, amelyben le vannak tiltva az emelt díjas és/vagy adományvonalak.
• A szám csak négy hálózatból hívható: a Telekom vezetékes- és mobilhálózatából, a Telenor, az Invitel és a Vodafone hálózatából.
• A telefonos adományozás nem működik, ha díjtartozásod van.
• Az adományozáshoz nem kell a körzetszámot tárcsázni.

A programot a NIOK Alapítvány koordinálja és működtetését négy nagy hazai telekommunikációs szolgáltató, az Invitel, a Magyar Telekom, a Telenor Magyarország és a Vodafone Magyarország összefogása teszi lehetővé. A jogi környezetet ehhez a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szabályozása teremtette meg.
Szerződésünk minden évben kötelez, hogy láthatóvá tegyük szakmai beszámoló formájában a beérkezett adományokat ezen a felületen:
http://www.hangyakozosseg.hu/alapitvany/atlathatosag/